[python] Problem s kodovanim PyDev - pokracovani

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Středa Leden 31 07:00:52 CET 2007

OB> # -*- coding: cp1250 -*-
OB> jmeno = raw_input(u #39;Zadejte jméno (nic => konec):  #39;)
OB> print jmeno

OB> Me v eclipse serve:
OB> Traceback (most recent call last):
OB> File "C:\Documents and
OB> Settings\Administrator\workspace\prvni\src\temp.py", line 2, in
OB> <module>
OB> jmeno = raw_input(u #39;Zadejte jméno (nic => konec):  #39;)
OB> UnicodeEncodeError:  #39;ascii #39; codec can #39;t encode
OB> character u #39;\xe9 #39; in position 10: ordinal not in range(128)
OB> Zkusim jeste EasyEclipse zda to bude delat take.

> [...]

mtip>Tak s timhle Eclipse nema nic spolecneho, ale je to chyba parseru.
mtip>Jestlize zvolim string typu unicode, tak do nej podle me nelze zapsat
mtip>é. ja bych v tomto pripade pouzil.
mtip># -*- coding: cp1250 -*-
mtip>jmeno = raw_input('Zadejte jméno (nic => konec): ')
mtip>print jmeno

No jenze asi s tim neco spolecneho mit bude protoze podle mne zapis
jmeno = raw_input(u'Zadejte jméno (nic => konec):')
znamena jen tolik ze se string 'Zadejte jméno (nic => konec):' prevede ve
vysledku na unicode.
takze ta chyba je neco jineho.
Neprosel ani zapis

jmeno = raw_input(unicode('Zadejte jméno (nic => konec): ','cp1250'))

ktery by asi projit mel. V idle skutecne projde, a vse bezi korektne. v
PyDev ne.
tohle uz asi s pouzitym kodovanim eclipse nijak nesouvisi.