[python] Lokalizace

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Středa Leden 31 09:29:18 CET 2007

Diky, to bude ono... To uz jsem pochopil i ja...
Problem je, ze pres Google toho clovek najde strasne moc a prase to
protrid :-(.

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
  Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/