[python] Nesrozumitelne prirazovaci prikazy zamichane mezi definice standalone funkci v modulu

Petra Javornicka petra.javornicka na gmail.com
Neděle Červenec 8 19:46:16 CEST 2007

On 7/8/07, radek <py.cz na svarz.cz> wrote:

> To se pouziva misto tzv. dekoratoru, ktere jsou zavedene az od Pythonu
> 2.4.

Aha, ja zacala s Pythonem az od verze 2.5.

> Funguje to tak, ze dana funkce (tady index) se obali jinou,

Takze se mohou obe stejne jmenovat? Jak se to jmeno pak resolvuje,
kdyz jednou je to regulerni funkce, podruhy takovahle pythomost, kde
je stejny jmeno na levy i pravy strane :-O A podle ceho se pozna, ze
to neni obycejny konflikt jmen - podle toho, ze je vlevo i vpravo?

> Jo, ne ze bych chtel z teto konfery odebirat lidi, ale kdyztak ciste
> pro Django mame ceskou diskuzni skupinu:
> http://groups.google.com/group/django-cs

O odebirani lidi nemusis mit obavy - ja neumim ani Python ani Django.

Uz jsem se tam prihlasila, i kdyz popravde receno, cim vice o Djangu vim,
tim min se mi libi a po nedeli budeme rozhodovat, jestli v nem zkusime
udelat novy projekt a nebo ho smazeme i s Pythonem z pocitacu ;-)

Diky za vysvetleni, Petra