[python] Dekoratory, Django... (bylo Nesrozumitelne prirazovaci prikazy...)

Petra Javornicka petra.javornicka na gmail.com
Pondělí Červenec 9 12:54:53 CEST 2007

On 7/9/07, Petr Prikryl <PrikrylP na skil.cz> wrote:

> Python má fantastickou komunitu -- i v Česku a na Slovensku. ;)

Aspon neco ;-) Jak uz jsem psala: v souvislosti s Python & Django jsme
narazili na dve komunity (jedna neni Python/Django oriented), kde
zustavaji dotazy (nejen nase) bez odpovedi. Nikde jinde jsem se
nesetkala, aby dotaz k problematice zustal nezodpovezeny, aby nekdo
neposlal aspon RTFM  nebo douc se to a to.
Divny lidi :-(

> Upřímně řečeno, tohle je vlastnost každé dokumentace,
> na jejíž formu nejsi zvyklá, ne?

Jen do urcite miry. Treba SQLite, MySQL nebo Postgre maji taky jiny
styl dokumentace a treba BOL k MSSQL jiny styl nez MSDN nebo Borland,
ale ta Pythonacka mi pripada hodne divna. Ale treba je to tim, ze je
vsechno poznameno tim Multi-Python's cirkusem, kterymu jsem taky nikdy
neprisla na chut :-)

> Za Django nemůžu mluvit. Vím o něm, ale nepoužívám ho.
> Některé odpovědi možná najdeš prostřednictvím odkazu
>
> http://groups.google.com/group/turbogears/browse_thread/thread/d3998a4e750c39c9/4d7710c0297e36c3

Jo, koukali jsme i po TurboGears, ale ty se zdaly jeste horsi. Nejspis
to presne vystihl tento prispevek:

If you're quite new to Python programming and web programming in
general, then I'd suggest Django.  It's better documented and easier
to get started in.  If you get frustrated that you can't do certain
things in it, then give TurboGears a look.
[...]
So maybe, TurboGears for hobby or learning.  Django for high-pressure
work environment.  TurboGears for low-pressure work environment (ie
when you get to do your learning on the job).

###

My jsme zrejme s Djangem ve stadiu 'get frustrated', ale hobbisti
nejsme, takze to TG asi nepripada v uvahu. Bud ohneme Django podle
nasich potreb a nebo na Python a jeho frameworky zapomeneme.