[python] OT: umazavani adresy pri citaci v mailing listu (bylo Compile-time vs. run-time)

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Úterý Červenec 10 07:48:27 CEST 2007

> Pokusim se o to, ale kdo vi, jaky bude vysledek, protoze to nikdy
> nedelam :-)
>
> BTW, nepatri mezi jednu ze zakladnich zasad pocitacove bezpecnosti
> nevystupovat v public forech pod vlastni identitou a s vlastni
> domenou?

Přiznám se, že jsem výukou počítačové bezpečnosti neprošel,
ale doporučovat konspirativnost mi připadá trochu divné.
Přispívám prostřednictvím uzavřeného mailing listu. Ten
je sice někde archivován a přístupný formou HTML, ale rozumný
správce původní e-mailovou adresu vždycky nějak pozmění,
aby se nedala nějakým robotkem vykousnout. Jenže když nemáš
rozumně nastaveného mailového klienta, tak tam tu adresu odesílatele
opíše. V tom je ten problém. Je to stejné, jako kdybys to tam
napsala ručně.

Doma si člověk může šolichat, co chce a jak chce. Ve firmě to
pod kontrolou nemám. Nemůžu si vybrat.

Ale podle mého je to do značné míry nastavením maileru.
Při přispívání do mailing listu citaci stejně ručně osekávám,
ale i kdybych to neudělal, objeví se v citaci tvého příspěvku
tohle

Jediná použitelná adresa je tam python-bounces na py.cz, a ta je na to
dělaná, aby uměla odmítat jakékoliv příspěvky.

> A public maily dnes maji na serverech diky bayesovskym filtrum spamy
> docela zmaknuty - aspon me toho moc nechodi a napr. gmail pouzivam
> proto, ze umi hezky zobrazovat thready

Záleží na tom, jak je tvoje mailová adresa moc profláknutá.
Je přece jedno, jestli je to tvoje fiktivní adresa nebo ostrá.
Protože tu fiktivní chceš taky používat a nenechat ji zahltit, ne?

No, a protože jsem v minulých příspěvcích tvou jakoukoliv adresu
necitoval, je šance, že si s příchozí poštou nějaký filtr poradí.
Ty jsi moji citovala, takže má šance je menší.

Možná se pletu a dělám něco špatně.

pepr