[python] unicode(sys.argv[0],"utf-8")

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Úterý Červenec 10 15:21:10 CEST 2007

Pavel Kosina

> To, že máš program uložen v utf8 neznamená, že všechny vstupy a výstupy
> v něm budou také. Já osobně vždy vyzkouším 4 hlavní - utf8, cp1250,
> cp852, iso8859-2. Tvůj příklad mi fungoval pod xp s cp1250 asi proto,
> že windows takto předává parametr ;-)

Stejně je to humus. Zkoušel jsem, jak by to mohlo souviset
s různými kódováními, která jsou symbolicky pojmenovaná
a o kterých vím, a na nic jsem nepřišel. Neví někdo něco
rozumnějšího, aby se to tam nepsalo natvrdo?

Nic z následujícího tomu neodpovídá:

sys.stdin.encoding
sys.getfilesystemencoding()
sys.getdefaultencoding()

Moudré hlavy, poraďte! (Aneb víc hlav, víc zelí ;)

pepr