[python] reportlab a cherrypy

Tomáš Brabenec konference na brabenec.net
Pondělí Červenec 16 22:23:19 CEST 2007

Ano, getpdf je spravna metoda,ale nesmite zapomenout, ze musite predat
taky spravnou hlavicku

Např takto (jak jsem popisoval je to verze 0.10):

<pre>
pdf_doc = canvas.getpdfdata()
response.headerMap['content-type'] = 'application/pdf'
response.headerMap['content-disposition'] = 'attachment;
filename=soubor.pdf'
return pdf_doc
</pre>

TB