[python] wysiwyg html editor pro wxpython

Tomáš Brabenec konference na brabenec.net
Úterý Červenec 17 22:11:31 CEST 2007

Aha, už jsem tu "protichůdnost" pochopil. :-)
Já nehledám návrhář formulářů pro WX, já hledám skutečně WYSIWYG editor
HTML napsaný v Pythonu za použití wxPython.
Mám aplikaci napsanou v Pythonu s použitím GUI wxPython a v této
aplikaci potřebuji editovat HTML stránky a to tak, aby to zvládl i laik.
Čili WYSIWYG HTML editor se nabízí jako nejlepší řešení.

TB