[python] problém s modulem wave

jiri.zahradil na gmail.com jiri.zahradil na gmail.com
Čtvrtek Červenec 19 11:48:21 CEST 2007

Koukám, že nikdo na nic nepřišel, odpovím si tedy sám :-)
Třeba se to někomu bude hodit:

wave modul zapisuje délku dat v bajtech a sám si ji iniciativně
zjišťuje pomocí
len(data) a to i při zápisu setnframes (moc tomu nerozumím proč tam
nezapíše číslo co mu předám). Nicménně pokud se předávají data jako
"unsigned char" a nikoliv jako signed short jak to dělám já (vzorky
jsou opravdu signed short) tak tam logicky zapíše správný počet
frames. Tj.

Je třeba ještě před wave.open přidat konverzi:

  bytes = array.array("B")
  bytes.fromstring(data.tostring())
  data = bytes

JZ