[python] Jak se spravne slucuji slovniky?

darkcraft darkcraft87 na gmail.com
Středa Červenec 25 20:53:33 CEST 2007

On Wednesday 25 July 2007 20:27, David Mudrak wrote:
> Dear Diary, I got a letter where Ondrej Beran told me...

> Ja jsem se zkusil levou rukou za pravym uchem podrbat a musim rict, ze
> mi to prijde prakticke. A to hned z nekolika duvod:
> 1) nemusim poustet pravou ruku z klavesnice, prip. mysi
> 2) trochu si protahnu svaly na levem rameni
> 3) nehty mohou skrabat pokozku smerem od boltce, coz se mi pravou rukou
> dela tezko
>
> Za sebe tedy musim konstatovat, ze drbat se levou rukou za pravym uchem
> mi prijde spravne :-)

Vskutku, dokonce mi to prijde vice uspokojujici, dobry postreh, odted budu
preferovat drbani levou rukou za pravym uchem. Dekuji za typ. :)

--
S pozdravem
DarkCraft, redaktor portalu soom.cz