[python] získání IP adresy

Vladislav Ludík vlada na ludik.cz
Sobota Červen 2 18:17:15 CEST 2007

Jan Jakubuv napsal(a):
> zdravim,

> cherrypy.request.remote
> pripadne pouze cherrypy.request.remote.ip
> - funguje pro cherrypy 3.0 (starsi verze cherrypy.request.remote_addr, ...)

*Jen tak pro zajímavost:
*

*cherrypy.request.remote.ip vrací: /localhost/

cherrypy.request.remote vrací: /http.Host('localhost', 1111, 'localhost')/

Mám spuštěný logging a ten zapisuje do logu i na konzolu správnou IP, například:

/cherrypy.access.1077760780 INFO     192.168.1.192 - - [01/Jun/2007:08:49:44]
/

Z logu bych to uměl zpracovat, ale neumím log donutit, aby mi předal parametry v programu přímo. Neví to snad někdo ?*

*Díky VL*