[python] Vykreslování grafů

Pavel Kosina geon na post.cz
Středa Červen 6 09:11:18 CEST 2007

Jakub Vojacek napsal(a):
> Další problém s divokými funkcemi. Zkoušel jsem testovat mechanizmus že
> pokud je rozdíl dvou funkčních hodnot vedle sebe větší než 10 tak se body
> nespojí. Bylo to relativně rychlé, ale docházelo k nesrovnalostem na

Nejsem si jistý že něco opomíjím, ale myslím to takto: Dynamicky měnit
přírůstek x (rozdíl dvou sousedních bodů) tak, aby rozdíl dvou
sousedních y-ových (funknčích podle tebe) bodů byl 1px (? - podle
přesnost). To znamená se někdy i vrátit, pokud bude nárůst/pokles y moc
veliký. Pokud naopak bude y pořád stejné (víceméně přímka rovnoběžná s
x) a 2 sousední body x budou od sebe hodně daleko, tak tyto body navíc
propojit čistou přímkou (dopočítat a vykreslit body).

--
geon
Pavel Kosina