[python] Jak vytvori soubor v pameti? (was:RE: Jak precist exit code?)

David Michal dmichal na altien.com
Středa Červen 6 12:58:22 CEST 2007

Jo tak uz vidim ze bych mel pouzit subprocess. J

A hned jsem si vytvoril tuto silenou konstrukci:

import subprocess

s = file('out','w')

p = subprocess.Popen('test.py', shell=True, stdout = s)

p.wait()

ec = p.poll()

s.close

s = file('out','r')

print  ec

print s.readlines()

Ono to tedy funguje. Ale rad bych ten stdout spousteneho scriptu
smeroval do souboru vyytvoreneho jenom v pameti.

Jak si vytvorim soubor jenom v pameti?

Diky,

David