[python] Ulozeni souboru jako jiny uzivatel

mtip mtip na atlas.cz
Pátek Červen 8 09:40:57 CEST 2007

a> 2) vytvor nejaku skupinu, do ktorej toho usera pridas. potom
a> povol zapis do toho adresara pre tuto skupinu.

To prave nechci, aby uzivatel co spustil script mohl bezne zapisovat
do tohoto adresare. Ja tam potrebuju zapsat jen vyjimecne a to jen
pokud se v mem scriptu prihlasi jako administrator. To uz mam vytvoreno.
Jde mi o to, jak jednoduse a bezpecne spustit jiny proces
jako uzivatel, ktery ma prava pro zapis do tohoto adresare, pockat na
nej a zkontrolovat, jestli zapis probehl spravne.
Nebo jesli je to cele nutne, jestli nelze zmenit na par prikazu
uzivatele spusteneho procesu a pak se vratit k puvodnimu uzivateli.

--
Mirek N.