[python] Python a Ncurses

Jakub Lucký jakub.lucky na gmail.com
Úterý Červen 12 21:44:39 CEST 2007

Zdravím všechny

Chtěl bych v Pythonu tvořit nějaké konzolové aplikace primárně pro
Linux, ovšem s nějakým UI a na to pokud vím jsou právě Ncurses.

Hledal jsem nějaké propojení mezi Python a Ncurses, našel jsem dokonce
knihovnu PyNcurses, ale ta je už notnou dobu (vypadá to, že od Pythonu
1.6) neaktulizována, instalace ze zdrojů nefunguje a Deb balíček má
taky závislosti, které nejsou splnitelné.

Máte někdo zkušenosti s Ncurses a Pythonem, můžete mě případně odkázat
na funkční variantu, poradit jak na to nebo doporučit jinou knihovnu?

Jakub Lucký