[python] Python a Ncurses

RMiklos na pss.sk RMiklos na pss.sk
Středa Červen 13 09:18:02 CEST 2007

Ak chces pouzit predsa radsej curses, tak si precitaj toto

http://www.ibm.com/developerworks/linux/library/l-python6.html
je tam aj funkčný priklad na stiahnutie
(http://gnosis.cx/download/charming_python_6.zip)

a/alebo toto

http://www.amk.ca/python/howto/curses/curses.html

"Jakub Lucký" <jakub.lucky na gmail.com>
Sent by: python-bounces na py.cz
12.06.2007 21:44
Please respond to
Konference PyCZ <python na py.cz>

"Konference PyCZ" <Python na py.cz>
cc

Subject
[python] Python a Ncurses

Zdravím všechny

Chtěl bych v Pythonu tvořit nějaké konzolové aplikace primárně pro
Linux, ovšem s nějakým UI a na to pokud vím jsou právě Ncurses.

Hledal jsem nějaké propojení mezi Python a Ncurses, našel jsem dokonce
knihovnu PyNcurses, ale ta je už notnou dobu (vypadá to, že od Pythonu
1.6) neaktulizována, instalace ze zdrojů nefunguje a Deb balíček má
taky závislosti, které nejsou splnitelné.

Máte někdo zkušenosti s Ncurses a Pythonem, můžete mě případně odkázat
na funkční variantu, poradit jak na to nebo doporučit jinou knihovnu?

Jakub Lucký