[python] python linux - jina verze modulu, co s tim???

regnarG regnarg na seznam.cz
Středa Červen 13 15:16:06 CEST 2007

Řešení je překvapivě jednoduché, nainstalovat správnou verzi
inkriminovaného modulu, tedy SOAPpy. Měl by být k dispozici ke stažení
na http://pywebsvcs.sourceforge.net/ , pokud se jedná o tento modul.