[python] py3k a nabodeníčka v názvech proměnných

David Michal dmichal na altien.com
Pondělí Červen 25 14:08:32 CEST 2007

Me to prijde jako bezvadna vec. Ne snad, ze by bylo dobre to pouzivat ve vlastnim kodu. I kdyz at si kazdej pise jak chce, kdo chce svuj project sdilet s ostatnimi napise to v anglictine. Ale osobne vitam odstraneni kazdeho omezeni. Cloveku se pak rozsiruji moznosti volby. Napriklad si nabodenicka v nazvech promenych umim predstavit v lokalizovanem konfiguracnim scriptu. Proc nedat uzivatelum moznost napsat Rozlišení=1024x768 ?
David

P.S. Nevim jak vam to dojde, nemam tu nainstalovanou cestinu a to "rozliseni" jsem copy-paste z nejakeho webu. :)