[python] Programovani pro vsechny (bylo py3k a nabodeníčka v názvech proměnných)

bystrousak na seznam.cz bystrousak na seznam.cz
Úterý Červen 26 11:00:37 CEST 2007

> Od: ViNiL <vinil na zagamma.cz>
> Předmět: Re: [python] Programovani pro vsechny (bylo py3k a nabodeníčka v
> názvech proměnných)
> Datum: 26.6.2007 08:19:48
>
> Ten jazyk existuje a jmenuje se anglictina -- doporucuji 4 z 5 lidi,
> kteri se potrebuji domluvit ;-)
>

> --
>
> ViNiL
>
> Certainement, this is the most difficult moment of my career. To solve
> the crime... that does not exist.
>         -- Hercule Poirot

Angličtina mi nepřijde jako zrovna jednoduchý jazyk.. Chápu že jí dnes používá většina lidí na internetu, ale až se internet masově rozšíří i do číny nebo indie, nebude to tak růžové jako dnes..