[python] nahražení znaků

bystrousak na seznam.cz bystrousak na seznam.cz
Úterý Červen 26 11:20:59 CEST 2007

Ok, díky za konstruktivní kritiku. Ty normy PEP008 jsou zajímavé, někdy si udělám čas abych je přečetl.
Osobně mam radši lowlevel programování, ale to asi tím, že se zatím python teprve učím. Člověk pak snad nedopadne jako v někteří programátoři začátečníci v PHP, kteří hledali na každou blbost fci.

Co se týče těch komentářů, tak uznávám že jsem udělal chybu, byl to vyňatek z mého úkolu ke třetí lekci na programujte.com a žádné normy o tom jak psát komentáře jsem nikde nenašel..