[python] Programovani pro vsechny (bylo py3k a nabodeníčka v názvech proměnných)

slacker slacker na inmail.cz
Úterý Červen 26 21:30:18 CEST 2007

Matej Cepl wrote:
> On Tue, 26 Jun 2007 11:00:37 +0200, bystrousak scripst:
>
> V Indii bych to neviděl až jako takovej problém -- angličtina je tam už
> teˇd více méně (nevím jestli oficiálně) úřední jazyk, protože jinak by se
> nedomluvili.
>
> Matěj

> Vyhrajte software za 2.499 Kc.
> Fotite radi? Vyhrajte software k
> JEDNODUCHE UPRAVE Vasich fotek nebo
> dalsich 20 cen. Leto je tu, losujeme brzy!
> www regzone cz

Ano, angličtina je opravdu "pomocným" oficiálním uředním jazykem a díky britskému dědictví jsou
na tom vzdělaní Indové s angličtinou dobře. Tohle se týka zejména lidí z IT. Mimochodem - tipnul
bych si, že tam v absolutních číslech pracuje s Internetem řádově víc lidí, než v ČR :-)

slacker