[python] Vlastní vlákno pro dlouhý výpočet.

Tomáš Brabenec konference na brabenec.net
Pátek Březen 2 02:30:28 CET 2007

A co to počítání rozdělit na několik částí (pokud je to možné), přičemž
po dokončení jedné části by se zavolala funkce na zjištění, jestli
uživatel nepřerušil výpočet a po té teprve by se pokračovalo ve výpočtech.
Dočasné výsledky by se ukládaly někam stranou a pokud by uživatel
počítání přerušil, prostě by se dočasné výsledky "zahodily".

Tomas