[python] vlastni (komplexni) gtk widget

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pondělí Březen 5 07:17:01 CET 2007

Vlado Balko pĂ­ĹĄe v Po 05. 03. 2007 v 06:53 +0100:
> Co ta viedlo k vyberu GTK?
> Mal som moznost pracovat s GTK aj QT. <noflame>Musim vsak povedat, ze
> QT sa mi zda prehladnejsie, jednoduchsie a intuitivnejsie. A naviac ma
> lepsiu dokumentaciu</noflame>

nerad bych se misto reseni meho taktickeho displaye poustel do hodnoceni
toolkitu ;-) pokud zustaneme u gui -- a ja bych rad nechal zavislost
cele aplikace na konkretnim toolkitu co nejmensi -- jsou moznosti obou
vice nez srovnatelne. budu potrebovat nekolik obrazku pres sebe a do
toho spoustu geometricky jednoduchych symbolu a doprovodneho textu, coz
musi zvladnout oba. rekneme tedy, ze jsem si hodil korunou ;-) (hlavne
ten hod je mezi pygtk a pyqt...)

p. s.
jooo, pokud bys rekl, ze v qt uz existuje widget QTacticalDisplay, tak
jsem tvuj clovek ;-)

--

ViNiL

Now put your clothes back on, and I'll buy you an ice cream.
    -- 007