[python] OT: First step; bylo (Re: texty)

Tomáš Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Březen 8 07:34:38 CET 2007

Můj první příklad (když nepočítám "Ahoj svete" :-) ) bylo něco podobného.
Jestli se nepletu, tak to byl výpočet spotřeby aut s "databází", data
byly uloženy v souboru, obdoba CSV (mocná to databáze ;-) ).
Dala se zobrazit spotřeba pro jednotlivé vozy nebo společně. Za měsíc,
rok, atd.
To bylo někdy před 3-4 lety, když jsem s Pythoem začínal.

Teď bych na to nejspíš použil wxPython a z důvodu snadné přenositelnosti
SQLite :-)

Tomas Brabenec