[python] Tkinter manual v PDF

RMiklos na pss.sk RMiklos na pss.sk
Středa Březen 14 11:07:13 CET 2007

Na konverziu existuju rozne nastroje, napr. tu si mozes online vyskusat:
http://www.easysw.com/htmldoc/pdf-o-matic.php
ale pre danu stranku (http://tkintercz.wz.cz/index2.htm )to nedava
uspokojivy vysledok

Existuje viacero ciest ako to urobit.

1. cesta by mohla viest cez konverziu HTML->PS
Na konverziu  do PS je celkom dobrý freewarovy html2ps
(http://user.it.uu.se/~jan/html2psug.html) napisany v Perle, ma to aj GUI
je v Tcl.
Na zlozitejsiu konverziu treba doinstalovat nejake nastroje ako
ImageMagick co som nerobil.
Jednoduché stránky bez framov a bez obrazkov ako napr.
http://user.it.uu.se/~jan/html2psug.html mi to konvertovalo dobre.
Konverziu PS->PDF som urobil cez Ghostscript (pdfwrite).

2. cesta je cez konverziu HTML->LateX: na toto je asi dost dobrych utilit.
Pre LateX existuje utilita na konverziu DVI->PS a PS->PDF sa da urobit cez
Ghostscript.

3. V PHP je asi viac takych nastrojov , tu je napr. free:
http://www.tufat.com/script19.htm.

4. cesta: pouzit Reportlab (http://www.reportlab.org) a napisat si vlastny
program v Pythone :-))

 ... atd

Pavel Kosina <geon na post.cz>
Sent by: python-bounces na py.cz
13.03.2007 15:42
Please respond to
Konference PyCZ <python na py.cz>

Konference PyCZ <python na py.cz>
cc

Subject
Re: [python] Tkinter manual v PDF

Marian Jakubik napsal(a):
> Zdravim,
>
> chcem sa spytat ci by nebolo mozne vytvorit PDF verziu "manualu" ku
> Tkinter - http://tkintercz.wz.cz/index2.htm
>
> Vdaka za odpoved, mne osobne by velmi takyto "export" pomohol...

A k čemu? Nestačilo by ti to jen stáhnout v html na lokál? Např. pomocí
Free Donwload Manager?
Abych řekl pravdu, nevím jak to udělat jednoduše, žádnou utilitku na to
neznám.

--
geon
Pavel Kosina