[python] Info o pythonu

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Středa Březen 21 00:29:19 CET 2007

Juda Kaleta wrote:
> Dobrý den,
> jsem v Pythonu začátečník, chtěl jsem po PHP vyzkoušet něco nového.
> Chtěl bych se zeptat zda znáte nějaké články s problematikou výhodnosti
> a nevýhodnosti pythonu.

Hezky vecer,
pro zacatek mohu doporuct *neklikat* na tlacitko "odpovedet", kdyz chces
poslat novy mail do konference, ktery nesouvisi se mailem predchozim.
Podrobne zduvodneni najdes v dokumentaci k teto konferenci [1]. Vubec
cela wiki na py.cz je uzitecna.

> Chtěl bych vyzkoušet Python také na webu. Přečetl jsem si pár článků s
> touto problematikou, vyzkoušel Python spustit na Apache, ale mé pokusy
> nebyli úspěšné. Při použití mod_python mi Apache hlásil chybu nenalezení
> souboru. Pokud znáte nějaké články o tomto tématu pro začátečníky, byl
> bych za ně vděčný.

Pokud zminujes nejakou chybu, treba "o nenalezeni souboru", je vzdy
dobre uvest *presnou* chybovou hlasku a relevantni informace z logu.

[1] http://www.py.cz/JakSePtat#nema-kej-odpov-d-t

Hezky vecer,
-jkt

--