[python] Jak udelat wait u popen.

David Michal dmichal na altien.com
Středa Březen 21 12:05:23 CET 2007

> A vůbec - napiš přesně, čeho chceš dosáhnout a jaký externí program
> budeš pouštět. Třeba to ani nebude třeba :-)
>
> Jan Martinek

Pisu si scriptik kterej mi projde pomoci os.walk() zadany adresar se zalohama a vsechny soubory se starsim datem nez pulnoc posledni soboty mi prekopiruje na usb disky. Delam si tak offsite backup. A do dnes jsem to kopiroval manualne, coz je pruda. :)

Ve zkratce to jede zhruba takto:

#Vymaz vse na usb disku:
os.popen('rm -rfv /mnt/usb/*')

#prekopiruj files
For f in files:
	os.popen('cp -v f /mnt/usb/')
	os.popen('rm -v f')

Samozrejme je kolem toho jeste spousta omacky ale tohle je kostra. A prave potrebuji nejak cekat nez se mazani a kopirovani dokonci.
Mozna by to slo nejak resit pomoci copyfile z shutil, nevim.

Diky,
David