[python] editor pro Linux

David Michal dmichal na altien.com
Pátek Březen 23 11:41:25 CET 2007

> ladění.

> vlastnostmi

Zdravim,
Ve windows pouzivam PSPad, pak soubor prekopiruji pomoci WinSCP na Linux a v Linuxu uz nic needituju, to abych nemel rozdilne verze na Win a Lin. Ale kdyz uz opravdu potrebuji editovat neco na Linuxu tak pouzivam VIM, opravdu se vyplati naucit se pracovat s VIM. VIM najdes na kazdem linuxu, neni pak problem prechazet mezi vice kompy.
To WinSCP mozna ani neni potreba, byl jsem linej podivat se jak je na tom PSPad s podporou SFTP.

Pokud mas potrebu editovat v Linuxu pak to mozna znamena ze mas na kompu multiboot.
A musis kvuli prepnuti do jineho OS rebootovat. Pokud to tak opravdu je, tak vrele doporucuji vmware. Server vmware se da stahnout zdarma a pokud mas alespon 512MB RAM tak to pobezi bez problemu. A neni nad to mit v jednom okne editor a v druhem SSH consoli na ladeni.

Hezky den,
David