[python] chyba v kodu

Radek Machulka radek.machulka na gmail.com
Čtvrtek Květen 3 18:26:51 CEST 2007

Dne čtvrtek 03 května 2007 Jan Kundrát napsal(a):

> Ja zase nevim, co znamenaji "divne vysledky".
>
> ceil() je predpokladam math.ceil().
>
> Moje funkce dava hodnoty jine maximalne o jednicku, coz je IMHO pomerne
> presne. Pokud pouzijes hex(int(((inp + 5) / 10.0 * 0xffff))), dostavas
> velice podobne vysledky.
>
> Takze jeste jednou, co je "divne"?
>
> -jkt

Pomerne presne a presne je rozdil a v pripade me aplikace pomerne znacny.
Jinak chyba je na strane prijimace a timto se se vsem omlouvam za ztratu
casu... Problem byl, pokud delka slova byla mensi, nez 4, prevodnik pak na
konec prida '0' a "divne" vysledky jsou na svete. Toto osetrit bude snadne.
Udelal jsem chybu, ze jsem si vypisoval hodnoty ne co odesilam, ale co
prevodnik interpretuje, abych mel jistotu, ze problem nebude "po ceste",
tohoto jsem si nevsiml, moje chyba...sypu si popel na hlavu a jeste jednou se
omlouvam, kazdopadne diky.
Radek

--
Linux khoi 2.6.20-15-386 #2 Sun Apr 15 07:34:00 UTC 2007 i686 GNU/Linux