[python] pravidla

Radek Machulka radek.machulka na gmail.com
Pátek Květen 4 09:56:23 CEST 2007

Dne pátek 04 května 2007 Petr Hodas napsal(a):
> Cau Radku,
> v příloze ti zasílám další změny a doplnění pravidel.
>
> Dále pak logo Kralovedvorska, ktere potřebujeme doplnit na hlavní stránku
> vebu jako media partner. Logo bylo být aktivní. díky

Jasny,
jen to "aktivni" logo znamena, ze po kliknuti se presmeruje na jejich stranku
(odkaz)? A jestli jo, tak na jakou (http://www.kralovedvorsko.cz ?). Ma se to
otevrit v novym okne nebo v tom samym (jsem pro v tom samym)? A jeste jedna
vec, asi nejdulezitejsi: kam to mam dat :) ??

P.S.: Soubory s tema logama jsou dva. JPG a PSD. To jsou oba stejny? Ja nemam
PhotoShop, takze ten druhej neotevru... Zatim tam hodim jen Jpeg a pak se
uvidi, jinak tyhle loga je asi fakt lepsi ve vektoru...:)))
--
Linux khoi 2.6.20-15-386 #2 Sun Apr 15 07:34:00 UTC 2007 i686 GNU/Linux