[python] Využití dědičnosti, čistota použití ...

martin.stiborsky na gmail.com martin.stiborsky na gmail.com
Neděle Květen 6 13:14:21 CEST 2007

Zdravím, ještě trochu vás budu otravovat s dotazy :)
Napsal jsem si dvě třídy, chci se zeptat jestli jsem správně použil
dědičnost, zda-li tam není něco zapsáno zbytečně složitě nebo
nesmyslně ...

kód:

import cherrypy
import kid
from kid import *
kid.enable_import()
from templates.front import front_page,one_page

serializer = 'xhtml-strict'
template_list = {'front_page': front_page,'one_page': one_page}

class Page:
    def __init__(self,page_template):
        self.template = template_list[page_template]
        self.template.menu = [('frontpage','/'),
                              ('foo1','index?page_handler=onepage'),
                              ('foo2','index?page_handler=onepage')]
        self.template.data = 'test stranky'
    def show(self):
        return self.template

class JinaPage(Page):
    def __init__(self,page_template):
        Page.__init__(self, page_template)
    def show(self):
        self.template.data = 'uplne jina data'
        return self.template

Jde mi hlavně o to, že hlavně se bude měnit proměnná data, handlerů
bude víc, u některých bude vícero proměnných předávaných šabloně,
takhle se mi to líbí, snad to je i správně....
Díky moc za každou radu