[python] web

Radek Machulka radek.machulka na gmail.com
Pondělí Květen 14 23:49:01 CEST 2007

Dne pondělí 14 května 2007 Petr Hodas napsal(a):

> uplne jsem ti pak zapomel zavolat, tak to nakonec pisu.
>
> Jde o redakcni system.. v nem kdyz doplnuji do tymu hrace tak k nemu sou k
> vyplneni okana jako POZNAMKA a KONTAKT.. i kdyz ale do techto oken neco
> vyplnim, tak na strankach se to vubec nezobrazi. Ten kontak budu vyplnovat
> jen u jednoho hrace z muzstva a poznamka bude u dvou hracu. No a pak dale
> potreboval bych aby kdyz nekdo na webu najede na nejaky tym, tak aby tam
> bylo rome hracu taky moznost vyplnit barvu dresu. jinak je to zatim vse a
> zacnu to dal testovat a zkouset vkladat.. zatim cus

Takze asi takhle:
Ty informace u hracu (poznamka, kontakt) jsem delal proto, kdyby byly nekdy v
budoucnu potreba, dodelat to dodatecne by bylo zbytecne tezky, na verejnych
strankach se zobrazi pouze jmeno hrace, popr. odkaz na fotku, pokud se prida.
Pokud tam budes chtit zobrazit neco dalsiho napis co a kde (napada me napr.
kapitan, brankar, svacinar, ...)
Ty barvu dresu chces zadavat v ramci toho redakcniho systemu, nebo na
verejnejch strankach (to je asi blbost, co?)

--
Linux khoi 2.6.20-15-386 #2 Sun Apr 15 07:34:00 UTC 2007 i686 GNU/Linux