[python] Fwd: Re: web

Radek Machulka radek.machulka na gmail.com
Středa Květen 16 17:38:25 CEST 2007

Dne středa 16 května 2007 Pavel Kosina napsal(a):

> Tak Rade, sakra, už to sem do konference neposílej. Nekaž to ticho  ;-)

jj, sory ze jsem te vzbudil, ale nemuzu se toho problemu zbavit... zakazuju co
se da, ale furt mi to posila nektery maily do konference, sorry i do
budoucna, ale snad to nejak poresim

--
Linux khoi 2.6.20-15-386 #2 Sun Apr 15 07:34:00 UTC 2007 i686 GNU/Linux