[python] Řešení ukládaní vstupů od uživatele v CMS

martin.stiborsky na gmail.com martin.stiborsky na gmail.com
Středa Květen 16 21:49:17 CEST 2007

Zdravím.
Poslední dobou je tu nějak ticho, tak já budu trochu otravovat..
Píšu redakční systém, řeším jednu věc. Ukládání dat od uživatele do
databáze.
Ukladají se nejrůznější věci, položka menu, článek, nová kategorie,
komentář.
Jeden z možných způsobů je, že pro každý typ obsahu udělam vlastní
metodu, vlastní SQL insert, ale při tom je to prakticky pořád to samé,
jediné co se mění, je tabulka a množství ukládaných hodnot/sloupců.
Takže, toto bych chtěl nějak elegantně vyřešit.
Napadá mě, udělat slovník, vždycky typ obsahu a k němu výčet
insertovaných hodnot, data metoda dostane přes keyword argument, typ
obsahu se určí přes POST hodnotu...
Akorát nevím jestli to je zrovna ončo, budu tu aplikaci mít celkem
přeslovníkovanou, už takhle řeším výběr šablony a handleru ...

Nemáte nějaký další nápad ?