[python] Math Atelier

Jakub Vojacek jakohv na seznam.cz
Sobota Květen 19 12:18:05 CEST 2007

Zdravím všechny pythonýry!!

Už tomu bude tak půl roku co jsem začal pracovat na matematickém prógramu a od té doby se projekt celkem slibně vyvíjí.Bohužel už na některé části sám nestačím a tak hledám někoho s nadšením kdo by se chtěl přidat. Projekt žije na adrese www.mathatelier.ic.cz
Program již umí spoustu různých funkcí od výpočtu kubické rovnice po analytickou geometrii, ale zasekl jsem se na funkci zjednodušení výrazu. Program doposavad uměl zjednodušit výraz o n-proměnných, ale bez funkcí (sqrt,sin...). To by ale měl umět a proto vlastně hledám nějakého ochotného programátora...

Díky!