[python] cteni odpovedi programu ze stdin

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Pondělí Květen 21 23:38:12 CEST 2007

Karel Šrot wrote:
> Opravdu je Vami uvadeny kod pouzitelny pro interaktivni komunikaci s
> procesem?

Muzeme si tykat :). Zalezi na tom, co definujes jako "interaktivni
komunikace" a na jake platforme se pohybujes. Napriklad pokud jsi na
win32, mas smulu a na neblokovaci cteni z pipe muzes zapomenout
(maximalne tak emulovat pres thready).

> Chtel bych, aby se program choval jako ten kod, co jsem predtim uvedl.
> Pouze aby nebylo nutne ve funkci read() specifikovat delku dat, chci aby
> precetl vse, co je dostupne.

Aha, to je neco jinyho, nez "rekni mi, jestli muzu neco cist". O cem
konkretne se bavime, kolik dat je treba cist? Podobne veci umi
(napriklad) os.read() (resp. posix.read()), ale prace s tim neni zcela
intuitivni, takze je dobre vedet, o co *presne* se snazis.

Hezky vecer,
-jkt

--
cd /local/pub && more beer > /dev/mouth