[python] Vykreslování grafů

Jakub Vojacek jakohv na seznam.cz
Čtvrtek Květen 24 18:03:51 CEST 2007

----- Original Message -----
From: "Pavel Kosina" <geon na post.cz>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Thursday, May 24, 2007 5:40 PM
Subject: Re: [python] Vykreslování grafů

Byli tam posuvníky, ale uznávám že lepší by asi bylo třeba 500 x 500.
Problém je pak když uživatel tu plochu přiblíží třeba dvakrát. To se vlastně
velikost plochy musí také dvakrát zvětšit a čím větší zvětšení tím déle by
trval výpočet.

>Myslím, že by to takto mohlo být. Preciznost by mohla být cca setina až
>tisícina rozdílu horni hranice minus spodní hranice. Pak budeš mít
>všechny grafy víceméně stejně kvalitní. Vyzkoušej kvalitu/rychlost
>nechej uživatele nastavit 2-3 hodnoty - rychlé  - normal - kvalita

ok, vyzkouším

>No, myslím, že pokud zvolíš preciznost dostatečně precizní, nikdo usečky
>neuvidí ;-) Určitě existují lepší algoritmy (spojnice), ale kde je jim v
>mé hlavě konec?

Ted nevím jestli jsme se pochopili, ale mě nejde o to že by ty čáry vypadaly
jako úsečky, ale protože všechny grafy nejsou spojené čáry viz
http://www.blujacker.wz.cz/graf.jpg .

To Jan Janech: Matplotlib jsem zkoušel, ale moc mě to nezaujalo....

--
geon
Pavel Kosina