[python] Vyhledavani ve slovniku a diakritika

rajcze rajcze na gmail.com
Neděle Květen 27 01:25:48 CEST 2007

Ahoj,

tady s tim je problem, ze celej ten obrovskej slovnik - pokud ho budes
mit ulozenej takhle -  nemas sanci narvat do pameti - aspon ne na
merlinovi nebo eve.Kdyz nic jinyho, tak by ti melo stacit ukladat jen
to slovo s nejvetsi cetnosti - to s mensi stejne nikdy nepouzijes,
kdyz nemas slovnik dvojic. Vsak uvidis... Ja sem asi v pulce a
bohuzel me ceka opravka z IFY, tak to nejspis nestihnu dodelat... :-/