[python] Vykreslování grafů

Jakub Vojacek jakohv na seznam.cz
Neděle Květen 27 18:23:45 CEST 2007

Díky všem. Rozhodl jsem se že to udělám asi takto:

Bude 5 možností přiblížení. Pro každé přiblížení bude jiný počet "x", aby
byla zajištěna přesnost. Velikost viditelné plochy bude asi 400x400, ale
budou tam posuvníky. Velikost plátna nebude omezená, protože jakmile
uživatel posune posuvník tak se posuvník zase vycentruje a posune se graf.
Každý graf bude mít slovníky kde budou hodnoty {x:y} a ty se budou postupně
dopočítávat v závislosti na přiblížení a aktuální pozici grafu.
"Divoké funkce" zatím řešit nebudu, když mi pak na ně zbyde čas, zkusím to
nějak vyřešit.

Každopádně dík za všechny rady, návrhy...