[python] Chyba Scipy - DeprecationWarning

Roman Maňák astro_x na post.cz
Úterý Květen 29 09:23:51 CEST 2007

Zdravim,
nevim, jestli tento dotaz zapadne do teto konference, protoze se netyka
primo Pythonu, ale Scipy. Scipy jsem si nainstaloval predevcirem a vzdycky
kdyz naiportuji scipy, tak mi to vyhodi chybove hlaseni:

Warning (from warnings module):
   File
"E:\programy\různé\Python\lib\site-packages\scipy\misc\__init__.py", line
25
     test = ScipyTest().test
DeprecationWarning: ScipyTest is now called NumpyTest; please update your
code

Stejne tak kdyz importuji podmoduly (from scipy import *), tak tech
chybovych hlaseni je vic, ale vsechna jsou stejna a tykaji se vzdy
prislusneho souboru __init__.py. Zkousel jsem zmenit v tech souborech
ScipyTest na NumpyTest, ale bez uspechu. Jsem zacatecnik (Python jsem
instaloval minuly tyden) a tak opravdu nevim co s tim.

Jeste dodam, ze pozivam Python 2.5.1 na Windows, a SciPy 0.5.2

Predem diky

Roman

--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/