[python] python na web - otazky

mtip mtip na atlas.cz
Neděle Listopad 11 19:26:22 CET 2007

Ja jsem presel puvodne taky z PHP na mod_python v rezimu publisher.
Dalo to na zacatku dost zabrat, ale rek bych ze se to osvedcilo.
Frameworky pythonu jsem vyzkousel, ale ani jeden mi nevyhovoval a to
bud kvuli stabilite nebo rychlosti. Nejvic se mi zalibil ZOPE, ale i
ten ma jista omezeni, ktera mi nevyhovuji. Proto jsem zustal u
mod_python a nastavel ho k obrazu svemu.
Co do rychlosti bych rek, ze je rychlejsi nez PHP ale porovnavat
programovani v pythonu a PHP mi pripada jako srovnavat Dacii a Mercedes.
To ze frameworky stavi na mod_python je celkem bezne, ale on uz
mod_python umi vetsinu toho duleziteho co frameworky.
Jedinou nevyhodou je asi najit hosting, ktery mod_pyhon podporuje.
Ale po pravde receno se tomu ani nedivim. Stava se totiz,
ze na chybu v python scriptu zkolabuje cely server, coz si na hostingu
neumim predstavit.
Nectnosti mod_pythonu byly z velke vetsiny v posledni verzi odstraneny.

Mirek N.