[python] python na web - otazky

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pondělí Listopad 12 09:29:08 CET 2007

mtip napsal(a):
> Ja jsem presel puvodne taky z PHP na mod_python v rezimu publisher.
> Dalo to na zacatku dost zabrat, ale rek bych ze se to osvedcilo.

Já se pořád rozhoduju, jestli pro svoje soukromý projekty použít nějaký
framework, nebo přímo mod_python, ale pořád jsem na vážkách, ikdyž
mod_python převažuje.
Frameworky se mi líbí množstvím modulů a připraveností, jenže zase ta
stabilita mě trochu odrazuje.
mod_python má člověk oproti tomu v ruce a ví přesně když je někde chyba,
kde ta chyba je. Nemusím zkoumat bugy frameworku, co mohlo chybu
způsobit. Jenže zase než člověk vytvoří základ rozsáhlejší aplikace, tak
se v mod_pythonu docela nadře.
Myslíš, že bys mi mohl poslat nějaký ukázky, jak tvoříš základ aplikace.
Potřeboval bych trochu nakopnout.

Tomas