[python] python na web - otazky

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pondělí Listopad 12 13:57:18 CET 2007

Podobnou odpoved jsem cekal, ale tak trochu jsem doufal, ze bude
optimistictejsi. :-D
Neco podobneho co popisujes mam v PHP, jen jsem premyslel, jak na neco
takoveho v Pythonu, a nejak mi to nezapaluje.
Kazdopadne diky za odpoved, ono by to byla nuda, kdyby clovek dostal
hned vsechno naservirovany ;-)

Jeste bych mel jednu otazku, pro HTML sablonu  pouzivas nejaky vlastni
template, nebo pouzivs existujici template systemy (Mako, Cheetah, ...) ?

Tomas