[python] Python na mobilu

Jakub Vojáček Jakohv na seznam.cz
Pondělí Listopad 12 14:20:04 CET 2007

> Od: Lukoko <lukoko na gmail.com>
> Předmět: Re: [python] Python na mobilu
> Datum: 11.11.2007 22:15:21
>
> No, n73 je dobrá volba, ale bacha, má malou ramku, takže když se
> přepneš třeba z browseru do jiný aplikace, tak symbian ten browser
> zabije, protože nemá dost paměti, ale jinak v poměru cena výkon je to
> asi to nejlepší.
> Co se týký pythonu, tak můžeš psát prostě na na klávesnici, ale je to
> vopruz :-/, nebo a to je zajímavější můžeš si v pythonu zapnout
> seriovou konsoli a potom se můžeš na telefon připojit přes bluetooth
> [...]

Nj, jiný telefon než n73 asi nepřipadá v úvahu, protože musím vybírat ze seznamu telefonů dotovaných vodafonem a těch moc není.
Nejradši bych tento: http://www.europe.htc.com/cs/products/htctytn2.html ale to je asi bohužel trochu mimo cenou kategorii.
Dotykovým displejem jsem myslel, že je lepšího mít, protože máš možnost psát jenom klikáním na displaj místo abych musel vymačkávat všechno na klasický mobilový klávesnici.
At ale dostanu cokoliv, bude to lepší než současná nokia 3310:D
Dík

Blujacker