[python] python na web - otazky

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Pátek Listopad 16 18:35:36 CET 2007

sorry, ale problem je v tom, ze ked nejak som ten cely link nepochopil :(
pojdem na http://svn.flaska.net/viewcvs/pphotoalbum/trunk/  tak vidim
zopar suborov, ale NEVIEM SA dostan na url, kde to cele bezi .. ujo
Google mi na query "flaska.net trunk -svn" odpoveda len nechapavym
vyrazom na tvari... proste sa neviem nijak dostat k tomu, jak to
vyzera v praxi... pphotoalbum.flaska.net mi nie a nie spristupnit..
potom som nasiel bulharsko.flaska.net, ktore ma presmeruje na
http://zewl.flaska.net/bulharsko-2005/, ale zasa tu sa neviem dostat k
adresaru so samotnym zdrojakom; maximalne som sa dostal k
http://svn.flaska.net/viewcvs/bulharsko/, ale nie a nie najst Ten
"index.py" :)

ospravedlnujem sa, ze smo to pisal este raz, ale proste som
nerozlustil podstatu toho adresovania, ze kde je ktory subor ukryty :(
viem , ze je moja chyba, ale bol by som rad, keby si mi este d tym
pomohol...

diky