[python] Dokumentace k psycopg2

Věroslav Kaplan veros.kaplan na gmail.com
Sobota Listopad 17 00:16:25 CET 2007

Dobrý večer vespolek,

snažím se přemigrovat jeden starší projekt na psycopg2. Podle různých
útržků na webu jsem pochopil, že má spoustu pěkných vlastností (oproti
staré verzi). Narážím ale na to, že kromě jsem nenašel rozumnou
dokumentaci. Mám API Documentation (vygenerované epydocem) a zdrojový
kód knihovny s komentáři. Je to sice dost dobré, ale rád bych se
zeptal, jestli jsem náhodou něco nepřehlíd.

Teď třeba  medituju nad tím, jak přesvědčit psycopg2, aby mi vracela
rovnou unicode objekty místo obyčejných řetězců, ale kromě zdrojáků
nemůžu najít žádnou dokumentaci k používání např. funkce
register_type.

Hledám málo, špatně (google jsem zkusil), nebo prostě nic neexistuje a
hledám marně?

--V