[python] sockety a Ajax

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Sobota Listopad 17 17:12:10 CET 2007

ahoj,
co sa ajaxu tyka, pozri si:

http://citron.blueboard.cz/clanek-239-ajax-navod-pro-zacatecniky.html
http://blog.jur4.net/41-ajax-teoreticky-i-prakticky.html

nakolko (ako uvidis), pisat pre kazdy blby ajax request niekolko
riadkov kodu je kusa otravne, tak sa ajax implementoval do mnohych
javascriptovych frameworkov. pozri napriklad
http://prototypejs.org/api/ajax ;) ten som pouzival aj ja predtym, ako
som sa vykaslal na webovu tvorbu a zacal sa ucit python :-)