[python] sockety - problem s HTTP spojenim

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Úterý Listopad 20 20:11:35 CET 2007

noo ako som skusal, zistil som ze, problemom bol bod 2 ;) ako si to
len vedel ;)) takze nakonie to nebolo az take nepravdepodobne :)

potom som mal par dalsich errorov ktore som nakoinec vyriesil cez
asyncore.loop()

diky :)