[python] sockety - problem s HTTP spojenim

Filip Štědrosnký regnarg na seznam.cz
Středa Listopad 21 19:32:18 CET 2007

Zdravím
No vlastně asyncore.loop je hlavní smyčkou komunikace, tedy
obsluhuje události a příslušně na ně reaguje. Má určitý seznam
objektů, se kterými pracuje (ten jí je buď předán, nebo využívá
výchozí seznam VŠECH existujících instancí asyncore.dispatcher
a podobných tříd, což vysvětluje to "magické předání" objektu).
Konkrétně pak v této hlavní smyčce probíhá volání select(), které
zjišťuje, zda jsou na některém ze síťových kanálů data k načtení
a pokud ano, volá příšlušný objekt. Zrovnatak pokud jsou v
cache pro odeslání některého z objektů data, jsou vyslána do sítě.
Vzal jsem to stručně, ale snad jsem vystihl základní princip...