[python] Formárt data pro uložení do databáze

Lukáš Linhart almad na include.cz
Čtvrtek Listopad 22 13:25:01 CET 2007

E-mail martin.stiborsky at gmail.com ze dne Thursday 22 of November 2007:
> Zdravím lidičky.
> Mám trochu OT otázku .. zajímá mě, v jakém formátu ukládáte datum do
> databáze. nejvýhodnější asi bude normální unixový timestamp že ? Jak
> jsem koukal, tak python nabízí hodně funkcí jak si datum zformátovat,
> takže to bude v pohodě. Tady
> http://pleac.sourceforge.net/pleac_python/datesandtimes.html jsou moc pěkné
> příklady. Jinak ještě dodám, že se jedná o sqlite,
> takže datový formát 'date' jako např. MySQL nemá.

Nechávám to na bindingách, které to většinou pořeší způsobem příhodným pro
danou databázi, prostě tam vkládám přímo datetime.datetime objekt.

--
Lukáš Linhart